vineri, 13 iulie 2012

2 sapt decisive ptr ROMANIA, toate puterile economice sunt cu ochii pe noi, presiune in crestere pe cursurile valutare, oare cum ar trebui votat?

Daca te uiti la posturile TV romanesti pentru a incerca sa te decizi, se observa clar ca ele se impart in 2 sfere de influenta, ambele abunda in informatii negative la adresa celuilalt, fapt care te face sa te intrebi daca mai exista ceva bun in aceasta tara si nu ar trebui sa ne facem bagajul si sa emigram? (cu implicatii economice majore, si doare ca-s negative)
Dar (specific romanesc), avand in vedere faptul ca unii au gandit sa investeasca in mine (invatamant gratuit pentru cei ce doresc sa realizeze ceva, suportul MAMEI - "Dumnezeu s-o ierte si s-o aiba in grija Sa" pentru a-mi dezvolta ceea ce imi place si doresc sa fac pe viitor, increderea antrenorilor pentru a-mi urma drumul in viata) ma face sa nu-mi pierd speranta si sa cred in viitorul acestei tari, a generatiilor care vin din urma, ca la un timp pe care doar Dumnezeu il stie, se va lua atitudine de catre cei ce pot face o schimbare in bine - la alegeri suntem noi cei care votam, in rest nici eu nu stiu sigur
Opinia voastra care e?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu